Balans vind je thuis. Yoga Magazine

Yoga Magazine laat je ervaren dat je ontspannen, gezond en gelukkig wordt door yoga

Yoga omvat meer dan yogahoudingen en meditatie: het is een levensfilosofie en levensstijl. Yoga Magazine inspireert met schoonheid en levenswijsheid. Het is niet zweverig maar praktisch: yoga helpt je in je dagelijks leven. Yoga Magazine begrijpt je. Je vindt op elk platform wat je nodig hebt: yogalessen die je thuis kunt doen via Yogatv, om soepel en ontspannen te worden. Yogafilosofie om zingeving te vinden en problemen op te lossen. Lifestyle zoals shopping en reizen, om lekker bij weg te dromen.

Dit is Yoga Magazine

Het merk

Yoga Magazine is meer dan een tijdschrift. Het papieren tijdschrift verschijnt vier keer per jaar. Daarnaast verschijnt twee keer per jaar een digitale special. Een ander belangrijk onderdeel van het merk is Yogatv: het grootste platform voor kwalitatieve yoga, meditatie- & Pilateslessen. Je kunt kiezen uit meer dan 250 lessen en wekelijks worden er nieuwe lessen aan Yogatv toegevoegd. Van beginners tot gevorderden: op Yogatv vind je lessen van alle niveaus. Balans vind je thuis met Yogatv.

Daarnaast vind je op Yogaonline.nl een onderdeel met yogareizen over de hele wereld. Verder heeft Yoga Magazine online trainingen, zoals een preteachertraining en trainingen voor zwangerschap of voor beginners.

Doelgroep

Yoga Magazine is een merk voor een breed publiek: van beginners tot gevorderde yogi’s. Yoga Magazine is er voor al deze yogi’s, van alle niveaus, en voor iedereen die kennis wil maken met de lifestyle. Het zijn hoger opgeleide, welstandige mensen, die bewust in het leven staan. Ze zijn breed geïnteresseerd in gezondheid, duurzaamheid, spiritualiteit, reizen, voeding, cultuur en werk.

Ze streven naar harmonie tussen lichaam en geest. Dat uit zich ook in de verbondenheid met de leefomgeving: zorg voor elkaar en voor het milieu staan ​​hoog op de agenda. De Yoga Magazine-lezers hebben een open geest, waardoor ze erg geïnteresseerd zijn in nieuwe ontwikkelingen en producten.