Jouw gids in spiritualiteit en geluk

In de ruim vijftien jaar dat Happinez nu bestaat, heeft het zich ontwikkeld van een magazine naar een totaalmerk, dat met het hart van het merk het hart van de consument heeft gestolen. Happinez heeft zich geëvolueerd tot een internationaal, future-proof mediamerk met een brede doelgroep en talrijke kanalen en manieren om in contact te staan met zijn lezers en volgers. Naast het tijdschrift is er een inspirerende caleidoscoop aan specials, boeken, producten, Social Media, trainingen en events ontstaan die ieder op hun eigen unieke manier Happinez en de waarden waar het merk voor staat tot leven laten komen.

Doelgroep

Wat Happinez-lezers bindt is eenzelfde mentaliteit: ze staan bewust in het leven, zijn op zoek naar betekenis, zelfontwikkeling en geestelijke groei. Het grootste deel van de doelgroep is vrouw, werkend, hoogopgeleid en ondernemend.

Ze zoekt inspiratie op allerlei gebieden: reizen, wonen, food, kunst en cultuur én spiritualiteit, gezondheid en psychologie. Bij de bewuste, natuurlijke manier van leven die zij voorstaat, zijn comfort, uitstraling en sfeer belangrijk. Ze kiest en koopt bewust en heeft waardering voor stijlvolle, duurzame en kwalitatief goede producten. De Happinez-lezeres gaat daarbij voor de inhoud, maar vergeet niet de verpakking.