Vacatures

WPG Uitgevers, IT Service desk medewerker

Amsterdam
47x bekeken

Wij zoeken op korte termijn een nieuwe collega

IT Service desk medewerker (Tilburg)

36 uur per week

 

WPG Uitgevers is een onafhankelijke groep mediabedrijven met toonaangevende merken die streven naar maximale impact, relevantie en betekenis voor de maatschappij.

Met een oorsprong in het oud-verzetsblad Vrij Nederland, in een tijd waarin onafhankelijk denken en het vrije woord bedreigd werden, zijn we ons vanuit die gedachte blijven ontwikkelen. In Nederland en Vlaanderen zijn we uitgegroeid tot een belangrijke aanjager en inspirator van generaties kritische geesten.

Door nieuwsgierig te zijn en te blijven ontwikkelen, kunnen we leren werken met nieuwe kanalen, dragers en uitingsvormen. We blijven meegroeien in de wereld van onze lezers, liefhebbers en leerlingen. Met unieke verhalen, scherpe opinie, hoogwaardige educatie of verrassende inspiratie. In de geest van onze oprichters, voor generaties van de toekomst.

Het IT team speelt hierin een faciliterende en adviserende rol. Weet jij van aanpakken en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Dan is dit de ideale plek om veel te leren en je te ontwikkelen in een creatieve omgeving.

 

De functie

 Als Service desk Medewerker maak je onderdeel uit van een enthousiast IT-team. Het team bestaat uit een teamleider en 4 servicedesk medewerkers verdeeld over 2 locaties, namelijk Amsterdam en Tilburg. Jij zal in Tilburg gestationeerd worden. De servicedesk valt onder het IT Servicecenter van WPG Uitgevers dat geleid wordt door de IT-manager. Je zorgt samen met je collega’s voor het oplossen van aanvragen en incidenten van collega’s die middels het ticketsysteem Topdesk naar je toe komen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s zowel telefonisch als op locatie. We vinden het dan ook belangrijk dat je over goede communicatieve vaardigheden beschikt.

Je profiel

  • Je beschikt over HBO werk en denkniveau.
  • Je hebt een opleiding in de richting van ICT op MBO 4 niveau afgerond.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring op een servicedesk.
  • Je hebt ervaring met onder andere Topdesk, Office 365, AD, Remote desktop, Teamviewer en netwerken.
  • Je beschikt over kennis van Windows 10 en Windows server systemen.
  • Je bent in staat om problemen van gebruikers gericht op te lossen of door te geven aan collega’s.
  • Je hebt een servicegerichte houding.

 

Wij bieden

Een functie bij een dynamisch en sociaal bedrijf en in een klein team van betrokken collega’s. Het betreft een functie voor 36 uur per week. Je zal werkzaam zijn op het kantoor van Zwijsen in Tilburg.

WPG uitgevers heeft een intern ontwikkelprogramma en organiseert diverse activiteiten om kruisbestuiving tussen collega’s van de verschillende bedrijven en onderdelen te stimuleren en van elkaar te leren.

Als basis voor onze arbeidsvoorwaarden geldt de CAO voor het Uitgeverijbedrijf, aangevuld met onze eigen aantrekkelijke regelingen, zoals een persoonlijk keuzebudget. Afhankelijk van leeftijd en ervaring bieden wij voor deze functie minimaal € 2.300 en maximaal € 3.000 bruto per maand op basis van 36 uur per week.

 

Meer weten en solliciteren?

Upload je CV en motivatie via de sollicitatiebutton.

Je kunt reageren tot 2 oktober 2020. De eerste sollicitatieronde zal plaatsvinden in de week 42 en het gesprek zal via Teams plaatsvinden met P. Wigchert en E. van der Veen.

Voor meer informatie over deze functie, neem dan vooral contact op met via mail: ivan.hoever@wpg.nl

 

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, headhunters en detacheerders naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Solliciteren


Na het versturen van je sollicitatie ontvang je een ontvangstbevestiging. Dit is de bevestiging dat de sollicitatie goed bij ons binnen is gekomen.