Vacatures

Uitgeverij Zwijsen, Klantadviseur

Tilburg
173x bekeken

Uitgeverij Zwijsen is maker van educatief materiaal voor basisscholen en media voor kinderen van 0-12 jaar. Wij brengen een breed aanbod producten op de markt die kinderen op school en thuis stimuleren en enthousiasmeren bij hun ontdekking van de wereld. In onze specifieke branche behoort Zwijsen tot de top, Zwijsens bekendste uitgave is de leesmethode Veilig leren lezen. Meer dan 80% van de kinderen in Nederland en Vlaanderen leert hiermee lezen. Daarnaast verzorgen wij tal van uitgaven voor de algemene publieksmarkt, die aansluiten bij wat kinderen in het basisonderwijs leren. Dankzij onze educatieve en aantrekkelijke kinderboeken, tijdschriften en spellen oefenen kinderen thuis spelenderwijs wat ze op school leren. Bekende characters zijn onder andere Pompom, Dolfje Weerwolfje, Woezel & Pip, Mees Kees en De Gorgels. 

Bij Uitgeverij Zwijsen zijn we per direct op zoek naar een

 

Klantadviseur
32 uur per week

 

Wat houdt dat in?

Het KCC (klant contact center) is voor onze klant het kloppend hart van Zwijsen. Binnen het KCC zijn de Teamleider, Klantadviseurs (ICT) en Medewerkers Ordermanagement werkzaam.

Als klantadviseur ben jij hét eerste telefonische aanspreekpunt voor onze (potentiële) klanten. Je krijgt er energie van om dagelijks klanten telefonisch proactief te benaderen en te woord te staan. Op enthousiaste wijze maak jij afspraken voor de methodeadviseurs en handel je vragen, verzoeken en klachten op een juiste manier af. Na het gesprek zorg je voor de bijbehorende administratieve handelingen in het CRM systeem.
Ook ben je druk met telefonische acquisitie en ben jij, bij afwezigheid van de methodeadviseurs, dé persoon die (potentiele) klanten te woord staat. Je draagt direct bij aan de gewenste klanttevredenheid.

Taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.:

  • Telefonisch proactief klanten benaderen voor het maken van afspraken;
  • Je genereert cross en upsell;
  • Klantgericht en tijdig afhandelen van vragen, verzoeken en incidenten van basisschoolleveranciers, scholen, ouders en andere stakeholders;
  • Het registreren van vragen, verzoeken en incidenten in het CRM Systeem die telefonisch, per mail of via andere kanalen binnenkomen;
  • Het verstrekken van informatie aan (potentiële) klanten conform interne richtlijnen en afspraken;
  • Webcare activiteiten uitvoeren;
  • Administratieve en secretariële taken secuur afwikkelen.

 Wat vragen wij van jou?

  • Je beschikt minimaal over mbo+ werk- en denkniveau;
  • je bent communicatief sterk;
  • Je hebt een commerciële instelling;
  • Ervaring met het maken van telefonische afspraken (outbound) is een pré;
  • Je bent klant- en servicegerichtheid en hebt goede (telefonische) communicatieve vaardigheden.
  • Je werk goed kunnen plannen en prioriteren;
  • Je denkt proactief in oplossingen;
  • Je hebt ervaring met CRM.

Wij bieden:

Een functie met impact: bij Zwijsen werken ruim 100 mensen dus ieders bijdrage doet ertoe. Onze betrokken medewerkers zetten zich iedere dag vol overgave in om leren tot leven te brengen voor kinderen van de basisschool.

Onze arbeidsvoorwaarden zijn gebaseerd op de CAO voor het Uitgeverijbedrijf en deze worden aangevuld met diverse aantrekkelijke regelingen. Denk hierbij aan een Persoonlijk Keuzebudget, dat je bijvoorbeeld in kunt zetten voor extra vrije tijd of voor het betalen van een opleiding die je wilt volgen.

Spreekt dit je aan? En pas je in bovenstaand profiel? Dan zijn we heel benieuwd naar jou! Solliciteer door je cv én motivatie te sturen naar sollicitaties@zwijsen.nl t.a.v. Annemieke Verschuren. Nog vragen over de functie? Bel dan met Salina van der Pluijm (tel: 013 583 8896)

Solliciteren


Na het versturen van je sollicitatie ontvang je een ontvangstbevestiging. Dit is de bevestiging dat de sollicitatie goed bij ons binnen is gekomen.